Seuraava tapaaminen tiistaina 13.1 klo 18.00. Tervetuloa!
Olen jo muutaman vuoden järjestänyt kotonani kerran kuukaudessa (tai ainakin se on ollut tavoitteena) keskusteluiltoja, aihepiirinä lähinnä avaruusolennot ja kontaktitapaukset, ufot, implantit, viljapeltokuviot jne, mutta keskustelu usein rönsyilee muihinkin paranormaaleihin ilmiöihin. Tällä hetkellä ilmoitan tulevista keskusteluilloista pari viikkoa etukäteen noin 12 ihmiselle. Parhaimmillaan paikalla on ollut 7 ihmistä.
Tapaamiset ovat pääsääntöisesti olleet kotonani Kuokkalan keskustassa, mutta jos joku asuu lähempänä Jyväskylän keskustaa, tai tietää sieltä tapaamispaikaksi soveliaan tilan, on toki mahdollista minun puolestani järjestää tapaamiset myös siellä (tulijoita saattaisi tällöin olla enemmän kuin mitä Kuokkalaan).
Olen jo vuosia ollut kiinnostunut ufoista ja humanoideista ynnä kaikenlaisesta muustakin rajatiedosta ja yliluonnollisesta. Kirjallisuuttakin löytyy kotoani jo aika paljon, ja sitä lainaan mielelläni. Ufotutkijaksi SUT hyväksyi minut v. 2008, ja hallitukseen varajäseneksi v. 2009. Jyväskylän Paraseuran toiminnassa olen myös mukana.
Ufopiirin tapaamisillat osoitteessa: Kopparinkatu 3 A 16, Kuokkalan keskusta.
Viimeisen parin vuoden aikana on ufopiirin myötä syntynyt mielenkiintoisten keskustelujen lisäksi myös paljon uusia tuttavuuksia... jatketaan samalla linjalla!
Yhteydenotot ja lisätiedot:
Ossi Vertainen, puh. 050 3373 568
tai
sähköpostitse:
tasavertainen@gmail.com